Πρόγραμμα (Schedule)

Μια πρώτη προσέγγιση της διαδρομής / προγράμματος είναι η ακόλουθη:

1η Μέρα: Αθήνα – Αλεξανδρούπολη ~ 800 χλμ (κάποιοι θάρθουν από Ηγουμενίτσα…)

Θα κάνουμε αρκετά χιλιόμετρα για να στρώσουν οι … μηχανές….  και να ξεχωρίσουν ποιες μπορούν να συνεχίσουν….. (το χουμε δει το έργο…). Διανυκτέρευση

 2η Μέρα: Αλεξανδρούπολη – Eregli 600 χλμ. Διανυκτέρευση

Μπαίνουμε Τουρκία με πρώτη στάση για διανυκτέρευση στο Eregli.

4η Μέρα: EregliOrdu 745 Χλμ. Διανυκτέρευση

Βρισκόμαστε πάλι στον Πόντο (περνάμε από Ηράκλεια την πρώτη αποικία μέσα στην Μαύρη Θάλασσα, Σαφράμπολη από όπου πήρε το όνομα από το σαφράνι ή κρόκος και την Κασταμονή)

5η Μέρα: OrduBatumi (Γεωργία) 450 χλμ. Διανυκτέρευση

Μπατούμι ή κάπου εκεί γύρω!

6η κ 7η Μέρα: Batumi – Τυφλίδα (Γεωργία) 370 χλμ. 2 διανυκτερεύσεις

Δύο μέρες για να την ξανα- δούμε!

8η κ 9η Μέρα: Τυφλίδα – Yerevan (Αρμενία) ~ 290 χλμ. 2 διανυκτρεύσεις

Στο Γερεβαν δεν έχουμε ξαναπάει και φαίνετια ότι είναι όμορφο!

10η Μέρα: Yeravan (Armenia) – Dogubayazit (Τουρκία) ~ 518 χλμ  Διανυκτέρευση

 Το Dogubayazit είναι ένα εκπληκτικό μέρος στην ανατολική Τουρκία, χτισμένο στα 1950 μέτρα υψόμετρ, στον δρόμο για το ΙΡΑΝ (35 χλμ από τα σύνορα), με το παλάτι του Ισακ Πασά αλλά και με θέα στο ΑΡΑΡΑΤ.

11η Μέρα: Dogubayazit – Καισάρια (Τουρκία) ~ 911 χλμ Διανυκτέρευση

Η γνωστή μας Καισάρεια

12η Μέρα: Καισάρεια – Σμύρνη ~ 843 χλμ Διανυκτέρευση

 13η Cesme – Χίος – Πειραιάς

———————————————————————————————————————————–

ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΠΛΑΝΟ που εγκαταλήφθηκε για φέτος…

Η πρώτη προσέγγιση της διαδρομής έχει τουλάχιστον τρεις εναλλακτικές: α) πάνω από την Κασπία θάλασσα, β) μέσα από την Κασπία θάλασσα (με κάποιο πλοίο προφανώς…) και γ) κάτω από την Κασπία θάλασσα.

Με βάση τις παραπάνω εναλλακτικές, πρέπει να δούμε τι είναι πιο πρόσφορο (από όλες τις απόψεις) για την διαδρομή της μετάβασης και αντίστοιχα της επιστροφής. Που σημαίνει ότι (αν ήταν και ο φίλος μας ο Θανάσης εδώ που του αρέσει η στατιστική) έχουμε τουλάχιστον 9 συνδυασμούς «πήγαινε-έλα» να επιλέξουμε!

Η «κάτω’ διαδρομή περιλαμβάνει περίπου 5.800 χλμ (one way) ενώ η «πάνω» 5.900 χλμ. H «μέσα» πρέπει να βγαίνει περίπου 700 χλμ λιγότερα αλλά κανείς δεν ξέρει τι γίνεται ακριβώς με τα δρομολόγια των πλοίων!

Η «πάνω» διαδρομή περιλαμβάνει τις χώρες: Βουλγαρία, Ρουμανία, (Μολδαβία – θα προσπαθήσουμε να την αποφύγουμε…), Ουκρανία, Ρωσία, Καζακστάν και Ουζμπεκιστάν. Τις περισσότερες τις γνωρίζουμε από το περυσινό ταξίδι. Μόνο οι δύο τελευταίες είναι άγνωστες.

Η «κάτω’ διαδρομή, περιλαμβάνει τις χώρες: Τουρκία, Ιράν (!), Τουρκμενιστάν, Ουζμπεκιστάν.

Η μεσαία διαδρομή, περιλαμβάνει τις χώρες: Τουρκία, Γεωργία, Αζερμπαϊτζάν,  Τουρκμενιστάν, Ουζμπεκιστάν.

Πρέπει να αρχίσουμε άμεσα τη μελέτη!

2 thoughts on “Πρόγραμμα (Schedule)

  1. Εχει πέσει η ιδέα, να διασχίσουμε τη Μαύρη Θάλασσα με πλοίο αυτή τη φορά (Βάρνα – Μπατούμι)! Όχι και άσχημη ως ιδέα.
    Το πρώτο θέμα είναι ότι τα δρομολόγια ορίζονται ανά μήνα, οπότε περιμένουμε να δούμε αν θα μας βολέψουν (είναι ένα την εβδομάδα): http://www.ukrferry.com/eng/schedules/index.php
    Το δεύτερο θέμα είναι το κόστος που ως πρώτη απάντηση έχουμε λάβει την εξής:
    The price for motor bike from Varna to Batumi is 185 USD including sea freight and THC in both ports
    The price for one person from Varna to Batumi is 210 USD including cabin and meal, the lenghtr of the trip is 3 days.

    Α

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s